Close

Kontakt & support

Find hurtige svar på dine spørgsmål eller se hvordan du kontakter os.

Ofte stillede spørgsmål

Her finder du de ofte stillede spørgsmål i forhold til køb og returnering på shoppen. Hvis du ikke kan finde svar på dit spørgsmål her, så sidder vi klar på email, Instagram eller Facebook chatten.

På mamamater.dk kan du benytte dig af forskellige betalingsformer.

Du kan benytte kortbetalinger med følgende kort:

Du kan også benytte Apple Pay.

Vi tilbyder levering med følgende fragtfirmaer:

 

Uanset hvilket fragtfirma du vælger, så har du mulighed for at vælge levering til pakkeshop eller levering til hjemmeadressen.

Når din ordre er afsendt vil du modtage T&T nummer på email eller SMS.

Leveringstiden er på 1-3 dage.

Du har ifølge købeloven 14 dages returret. Ønsker du at gøre brug af din returret, bør du underette vores kundeservice herom, inden for 14 dage efter, at du har modtaget din ordre.

Skulle du mod forventning opdage en fejl ved et produkt, som du har modtaget, bør du kontakte vores kundeservice hurtigt muligt. Her bør du gøre os opmærksom på fejlen ved produktet. Det er en fordel hvis du har dit ordrenummer klar.

 

Herefter vurderer vi den enkelte sag og hvad der videre skal ske. I forbindelse med eventuel returnering af produktet har du naturligvis ingen udgifter. 

Krav til indpakning

Når du skal sende en vare retur, er det vigtigt at du pakker den forsvarligt ind, så der ikke sker varen noget under fragten. Du kan med fordel bruge den emballage, som du modtog varen i.

 

Returportal

Du kan sende din vare/varer retur ved at udfylde vores returblanket og benytte vores returportal for at købe pakkelabel.

Her bor vi

Skovvejen 33

4200 Slagelse

Danmark

Åbningstider

kl. 08:00 – 14.00
Mandag – Fredag

kl. 10:00 – 11:00

Lørdag – Søndag

Kontakt

Email: kontakt@mamamater.dk

Forvent 1-2 dages svartid

Mama Mater holder sommerferie i uge 30 - Forvent derfor længere leveringstid på ordrer bestilt i den uge.

Få bæredygtige nyheder i din indbakke!